28 мая

    Стефан Нільссон – спеціальний гість Шведсько-українського бізнес-форуму

    В Києві пройшов восьмий Шведсько-український бізнес-форум, в рамках якого відбувся public talk з відомим експертом трендів скандинавського дизайну Стефаном Нільссоном. Подія стала частиною презентації лінійки Нова інтуїтивна техніка для кухні від Electrolux, де відомий шведський експерт представив світові тренди дизайну. На сьогоднішній день Нільссон вважається одним з найвпливовіших скандинавських експертів, який зі своїми лекціями по дизайну подорожує головними столицями світу. Також він є автором блогу trendstefan та постійним колумністом і оглядачем у скандинавських журналах та на телебаченні. Відвідавши бізнес-форум, наша редакція виділила чотири головні аспекти, про які говорив Стефан Нільссон в рамках презентації компанії Electrolux.

    «Нікому вже не цікаво думати про те, чи буде рожевий головним кольором нового сезону, адже дизайн, як і все у світі, став серйозним. Фокус більше не на відтінках чи деталях, а на великих темах», –  з такої заяви розпочав свій виступ Стефан Нільссон.

    Відповідальність у всьому

    На його думку ключовим трендом останніх років є сталий підхід та відповідальне ставлення до планети. Виклики з боку кліматичних змін занадто високі, а отже й дизайн став частиною боротьби за майбутнє. Проте, звичайно, дизайнери працюють над тим, щоб ці зміни були естетичними та зручними. Перш за все, сучасний підхід передбачає поєднання потреб людини та природи, а отже рішення часто створюються з матеріалів переробки, або, навпаки, такими, що легко утилізуються.

    Більше уваги людям, а не пристроям

    Люди втомились від смартфонів. Звичайно, відмовитись від них назавжди – неможливо, але зростає потреба у місцях та просторах, де можна легше спілкуватись з друзями. І тут виграють ті бренди, що пропонують цікаві рішення, що спонукають до взаємодії. Саме тому шведський виробник побутової техніки створює рішення, які спонукають людей готувати з друзями, створюючи справжні шедеври. При цьому робити вечерю можна не відволікаючись від спілкування. Наприклад, рішення SenseBoil дозволяє гріти воду та займатись іншими справами, не турбуючись, що вона википить.

    Сон – це розкіш

    Разом із тенденціями до соціалізації та пошуку еко-балансу, серед трендів Стефан Нільссон зазначив значний попит на відпочинок та домашній затишок. У світі, де всі постійно активні та комунікують один з одним, потреба у відпочинку зростає.

    «Сон – це розкіш, а отже люди все більше приділяють уваги оформленню спальні та рішенням для цієї кімнати», – підкреслив Стефан. Так, він розповів про шпалери, що блокують wi-fi та рішення для шумоізоляції, які дозволяють абстрагуватись від міського хаосу. Втім, мова йде не про ескапізм, а саме про відпочинок.

    Технології, що змінюють життя

    За словами Стефана, Швеція – технологічна країна, а отже навіть екологічні рішення тут створюються за допомогою сучасних інженерних рішень. Шведи полюбляють конструювання та створення нового, це частина національного характеру. Проте сьогодні важливо, щоб пристрої не просто виконували свою функцію, але й робили внесок у вирішення суспільних питань.

    Шведське слово Lagom називають головною ознакою країни, а сам термін не перекладають на інші мови. Проте якщо ж все-таки спробувати перекласти, то він означає розумне ставлення до світу та споживання тільки того, що потрібно, а не зайвого. Можна сказати, що сьогодні шведський lagom стає актуальним для всього світу.

    На сьогоднішній день шведський концерн Electrolux є одним зі світових лідерів по виготовленню техніки. Компанія створює краще життя, переосмислює досвід турботи і сприяння благополуччю, робить життя більш приємним і стабільним для мільйонів людей. Як передова світова компанія, Electrolux орієнтується на споживача у всьому, що виготовляє.

    Завдяки брендам, включаючи Electrolux, AEG та Frigidaire, компанія продає понад 60 мільйонів побутових і професійних пристроїв на більш ніж 150 ринках світу щорічно. У 2018 році продажі компанії Electrolux досягли показника в 124 млрд шведських крон, для чого було задіяно 54 тисячі працівників по всьому світу.

    Детальніше про нову лінійку можна дізнатись на сайті компанії Electrolux

    Источник:

    Новое на сайте
    Share