8 декабря

    АРТ ФРОНТ: miami art basel 2022

    Сьогодні, до нашої, команди ми запросили неймовірну Українку – Валентину Григор'єву.

    В якості запрошеного редактора, Валентина розповість нашим читачам про масштабну і дуже впливову виставку  - MIAMI ART BASEL 2022

    Святкова ювілейна виставка  цього року – двадцята!

    Відкривши свої двері в 2002 році з 200 галерей, Art Basel Miami Beach відразу ж стала одним з найважливіших мистецьких ярмарок в Америці, об'єднавши кураторів із більш ніж 23 країн світу. І за останні двадцять років її значення значно зросло: відвідуваність ярмарку неухильно зростала аж до пандемії, зібравши 2018 року 83 000 відвідувачів — приблизно стільки ж, скільки населення Майамі-Біч.

    Art Basel Miami Beach 2022 залучила рекордну кількість експонентів - 282 з 38 країн – що звичайно заманило відомих  колекціонерів  включаючи Леонардо ДиКаприо і Фаррелла, Вінус Вільямс та Марту Стюарт, які стікалися до стендів таких стійких прихильників індустрії, як Джефрі та White Cube

    Мі щиро вдячні запрошеному редактору сьогодні за можливість розділити ці враження.

    «Що мене вразило на Artbasel 2022 року»

    Перше, що кидається в очі, а також може шокувати тонких поціновувачів прекрасного, на найбільшій виставці світового сучасного мистецтва, ще до моменту, коли Ви увійшли всередину і стоїте в черзі на вхід до павільйону, - це дуже дивно і креативно одягнених людей, чиї образи часом нагадують головних героїв із кінофільмів Марвел.

    Відповідно, на вулиці курсують натовпи стріт-фотографів, сподіваючись, сфотографувати зухвалі образи і порадувати досвідчених читачів таблоїдів.

    Вулиці поблизу просякнуті атмосферою суєти та хвилювання, шумом сигналів авто. Запах марихуани, що витає у повітрі, не дає тобі забути, що ти у Флориді і вона тут легально продається.

    Потрапляючи всередину, на самому почесному місці біля стійки реєстрації, розташований рекламно-виставковий стенд знаменитого Бренда Louis Vuitton, в колаборації зі знаменитою японкою, основоположницею сучасного авангарду Yayoi Kusama.

    У тому числі Яйоі Кусама, Такаші Муракамі та інші.

    Art Basel Miami у самому розпалі, і такі бренди, як Louis Vuitton, запустили виставки, які висвітлюють деякі зі своїх найвідоміших колекцій на сьогоднішній день. Паризький дім, зокрема, висвітлює деякі зі своїх найбільш продаваних спільних робіт в історії.

    У виставці, яка проходить у конференц-центрі Майамі-Біч, представлені воскові фігури Яйої Кусама в натуральну величину, яка планує випустити нове партнерство з Louis Vuitton вперше за 10 років після їхньої першої співпраці в 2012 році. Її робота з будинком також демонструється з сумочками, вкритими культовим горошком японського художника.

    В іншому місці є скульптура фігури панди роботи Такаші Муракамі, якого люблять за його ілюстрації та персонажів. Інші культові колекції на виставці включають співпрацю з Річардом Прінсом і Алексом Кацом, а також фотографію Жана Ларів’єра.

    Шоу Art Basel Miami Beach служить тизером для другої співпраці Kusama з Louis Vuitton, де вперше представлені вибрані речі з нової серії.

    Вона, однозначно, людина - феномен, не тільки тому, що у неї фантастичні роботи, але і тому що вже не для кого не секрет, її психічне відхилення. Не дивлячись на це, вона чудово працездатна. Її роботи відчиняють двері у світ задзеркалля. Якщо просто сказати, то основною «фішкою» її робіт стало тотальне покриття будь-яких поверхонь «горошком».

    Вартість сумки з таким принтом можу досягати 10 000 доларів і обов'язково є в колекції кожної модниці. Чесно зізнаюся і мені захотілося придбати таку сумку до моєї колекції.

    Взявши карту з планом Artbasel, стає одразу ясно, що тут багато різних секцій та напрямків. У секторі мистецтва переважно представлені галереї, які виставляють лише частину свого арсеналу знаменитих робіт. Вони володіють або репрезентують шедеври перспективних художників, фотографів і скульпторів. Основне завдання запросити Вас для подальшої співпраці до них у простір. Виставка, ідеальне місце для нетворкінгу та пошуку колекціонерів, які потрапляють у мережі.

    Також є приватні експозиції; стенди компаній такі як D&G, Audi, fendi-і навіть стенди з арт-перфоменсами живих людей у форматі offline.

    Насолоджуватися виставкою та приємно проводити час доповнить келих шампанського rose Ruinart, який, до речі, обійдеться Вам близько 50 $.

    Серед найяскравіших представників мистецтва цього року були роботи таких художників і скульпторів як:

    • «Квітів» Енді Воргола (1964) за 3,8 мільйона доларів і «Без назви №14» (1998) Агнес Мартін за 7 мільйонів доларів, деякі інші помітні семизначні суми продажів включають наступне:
    • Галерея Gladstone продала картину Кіта Гарінга з брезенту «Без назви» (1981) за 4,5 мільйона доларів.
      White Cube продав витвір Девіда Хеммонса за 3,8 мільйона доларів відомому музею та кілька робіт Майкла Армітаджа за 3–4 мільйони доларів кожна.
    • Галерея Джека Шейнмана продала картину Керрі Джеймса Маршалла «Ми оплакуємо нашу втрату №2» (1997) за 2,8 мільйона доларів.
    • Компанія Hauser & Wirth мала кілька значних продажів: картина маслом Філіпа Ґастона «Студія в маленькому містечку» (1979), продана за 7 мільйонів доларів; Картина Джорджа Кондо «Кохання з першого погляду» (2002) була продана за 3 мільйони доларів; і змішаний твір Марка Бредфорда «Пожежа» (2022), проданий за 2,8 мільйона доларів.
    • У Galería Agustina Ferreyra в Сан-Хуані кілька робіт Далтона Ґати продано до приватної колекції в Базелі за 40 000–50 000 доларів США за штуку.
    • У Майамі Spinello Projects декілька картин Реджинальда О’Ніла були продані сімейній колекції Хортів за ціною від 25 000 до 40 000 доларів США за штуку. Крім того, дві ітерації інсталяції Хуани Вальдес Colored China Rags (2017–2022) були продані за 50 000–65 000 доларів за штуку; один був проданий El Museo del Barrio у Нью-Йорку, а другий — місту Маямі-Біч через міську програму купівлі спадщини.
    • Галерея Рейчел Уфнер майже розпродала свій стенд із трьома художниками, включно з роботою Бернадетт Депужольс за 48 000 доларів; картина Кертіса Толвста Сантьяго за 25 000 доларів; і твір Шері Овсепян за 32 000 доларів. Засновник і директор Рейчел Аффнер описала успіх і шум навколо стенду, зазначивши «цінність принесення робіт, які говорять про універсальне відчуття перебування далеко від дому».
    • Брюссельська компанія Super Dakota продала дві роботи Джулії Вахтель приватним колекціонерам за 70 тисяч доларів за штуку.
    • Галерея Welancora продала три роботи (BlackHead Anansi — Archipelago of Desire, BlackHead Anansi — GoldDust Dancer і Demerara-MoonGazer at High Noon), створені у 2022 році художником-абстракціоністом Карлом Е. Хезлвудом, за ціною від 22 000 до 50 000 доларів США.
    • Леман Мопен розмістив кілька робіт опікунам престижних музеїв у Бостоні та Нью-Йорку. Видання «Наша милість» Каліди Роулз (2022) продано довіреній особі Бруклінського музею за 50 000 доларів.
      Девід Кастільо продав картину Вона Спанна «Позначені люди (фактори втрати)» (2022) за 180 000 доларів колекції де ла Круза в Маямі.
    • moniquemeloche розмістила кілька робіт у закладах, у тому числі Ebony G. Patterson …when bellying is evidence in arc of a back…and the mutching of gun metal birds нагадує нам….love is still here… (2022), який був проданий Індіанаполісу Музей мистецтв за $100 000–$150 000.
    • Джессіка Сільверман здійснила кілька інституційних розміщень, у тому числі скульптуру Вуді Де Отелло, Ібеджі (2022), вартістю від 70 000 до 76 000 доларів США, яку придбала установа в Маямі. Галерея також продала нову скульптуру Роуз Б. Сімпсон, Sip A (2022), яку придбав великий музей у Південній Каліфорнії.

    Основними яскравими акцентами цього року стали африканські мотиви. Яскраві контрасти, обличчя і скульптури викликали найбільше скупчення людей на стендах. Ці роботи дуже виділяються на тлі решти мистецтва своєю химерністю.

    Наприкінці хочу сказати, що такого розмаїття людей, стилів та контрастів - ви не знайдіть не в одному музеї світу класичного мистецтва із зображеною історією епох та континентів. Це свідчить про невтомний процес еволюції та переорієнтування цінностей нашого сучасного суспільства. До чого нас приведе ця еволюція, ми можемо тільки будувати домисли та теорії ... Але головна оцінка для судження, це післясмак, - настрій з яким ти виходиш з виставки.

    Я вийшла втомлена та щаслива. Так, було щось, що шокувало і відлякувало і мене, але були роботи які просто заворожували своєю красою і змушували час зупинитися.

      Так і в житті, тільки в контрасті страху смерті і краси життя, ми можемо відчути гострі емоції ... Тільки в контрасті потворного і прекрасного ми можемо побачити справжню красу і геніальність.

    Людина, унікальна істота планети, наділене душею. Мистецтво-це спосіб спілкування наших душ з автором без слів. Геніальність і талант у маестро іноді може бути причиною його прокляття в його реальному житті.

    Я бажаю всім у Вашому житті черпати натхнення, це дійсно те, що дарує нам енергію в такий непростий час.

    Знаю, що українське сучасне мистецтво після перемоги у війні увійде у світовий топ лідерів та зацікавить колекціонерів усього світу. Я схиляюся перед красою робіт Олега Пінчука, Анатолія Криволапа, Назара Білика та багатьох інших українських митців. У недалекому майбутньому вони коштуватимуть мільйони!

    Нічого подібного, що роблять вони, на виставці й близько не представлено. Твердо впевнена, що зараз найкращий час для колекціонерів інвестувати в українських Митців

    Источник:

    Новое на сайте
    Share