10 сентября

    Твори молодих українських художників на одязі OVERALL

    В Києві відбулася презентація проекту «Вдягни українське мистецтво» від бренду Overall. Сім зірок 1+1, а саме – Руслана Писанка, Влад Яма, Тімур Мірошниченко, Ірина Ванникова, Володимир Рабчун, Єгор Гордєєв та Людмила Барбір вийшли на подіум в ексклюзивних комбінезонах з принтами творів молодих українських художників.

    Проект бренду OVERALL «Вдягни українське мистецтво» – це колаборація телешоу «Твій день» на 1+1, журналу Viva та творчих команд зі світу моди, мистецтва і глянцю – дизайнерів, стилістів, художників, фотографів, редакторів, режисерів заради важливої освітньої місії. А саме – ознайомити широкий загал зі світом сучасного художнього мистецтва.

    “Мізерно мало – тільки 0,5% українців відвідують галереї та музеї, ще менше – знають нові імена сучасного арту. Участю у проекті популярні телеведучі долучилися до місії – зробити мистецтво всеосяжним та цікавим для мільйонної аудиторії, а імена талановитих митців – відомими кожному українцю”, - сказала власниця бренду OVERALL Анастасія Браткова.

    Показ «Вдягни українське мистецтво» відбувся в оригінальному форматі і складався з двох частин. У першій – дефіле телезірок у компанії професійних моделей під трек Close Up паризької хіп-хоп групи doP. На своїх виступах колектив з’являється у костюмах Overall з колаборації бренду та Володимира WaOne Манжоса. У другій – всі герої вийшли у залу та стали на постаменти, немов скульптури у виставковому залі. У цю мить найголовніший подіум країни перетворився на виставку сучасного мистецтва, де глядачі могли вільно пересуватися між арт-об’єктами та роздивитися деталі зображень і красу кожної модної речі.

    Бренд Overall є впізнаваним завдяки монопродукту — комбінезонам із яскравими арт-принтами. Та головна мета — не просто вдягти усіх в елегантне вбрання, а зробити модним українське мистецтво та культуру за допомогою яскравого та виразного символу. На кожному виробі відтворено роботу видатного українського художника сучасності. Бренд мав велику честь працювати з Олександром Ройтбурдом та увічнити його шедеври у модерністських силуетах. Також плідною кооперацією стали речі із картинами Володимира WAOne Манджоса, Василія Цаголова та Романа Мініна.

    «Місія проекту - зробити модним українське мистецтво та культуру за допомогою яскравого та виразного символу. Донести українське мистецтво великій аудиторії. Адже ті піввідсотка населення, що вже відвідують галереї та арт-фестивалі, і без нас розуміють українське мистецтво. А те, що ведучі найпопулярнішого телеканалу країни долучаються до просування арту, дасть старт новому розвитку мистецтва у країні», - сказала Анастасія Браткова, засновниця бренду одягу Overall.

    Із 282 заявок були обрані найяскравіші художники, що працюють у різних стилях, — абстрактного імпресіонізму, графіті, колажу, експресивної графіки та інших. З кожним переможцем бренд підписав договір, згідно з яким його роботи використано як принти для нової колекції. Усі автори також, згідно з договором, отримуватимуть роялті від продажу речей, що стали «полотнами» для їх робіт. Для клієнтів бренду та шанувальників самих митців це можливість носити сучасний та водночас аутентичний одяг, носити українське мистецтво. Творити інтелектуально орієнтоване ком’юніті, що підтримуватиме українську культуру в усьому світі. Принтами колекції стануть роботи Олександра Барболіна, Євгенія Лісняка, Леся Панчишина, Ніни Мурашкіної, Франсуази Оз та Богдана Перевертуна, Kinder Album, Dima Fatum, Гриці Ерде, Ave, Анни Кострицької, Аліни Луговської та Інни Харчук.

    Бренд, створений Анастасією Братковою, покликаний надихати на експеримент та водночас втілює ідею сталого споживання — одягу, мистецтва та культури. Засновниця дотримується гостро актуальної у наші часи концепції підтримки традиції авторського права.

    18 та 19 вересня ця колекція комбінезонів буде показана у Берліні, у Мітте, у Pop Up Store.

    Источник:

    Новое на сайте
    Share