20 июля

    Share Happiness: нова ініціатива бренду RDNT для допомоги підліткам-біженцям

    Streetwear-бренд RDNT запускає ініціативу Share Happiness, яка буде реалізована за принципом «One for one»: коли ви купуєте будь-яку футболку на сайті, команда бренду передає таку ж креативним українським підліткам, які постраждали від війни. Головна мета — не лише забезпечити молодь одягом, а й поділитися з ними щастям у ці темні часи.

    • rdnt5638-copy.BNHk.jpg
    • rdnt5605-copy.BNH6.jpg
    • rdnt5697-copy.BNHv.jpg

    «RDNT створений як символ світла навіть в найтемніші часи. З турботою про майбутнє нашої країни — креативних підлітків та їхній ментальний стан — ми вирішили створити ініціативу Share Happiness. Ми поруч, щоб молодь реалізовувала себе без обмежень та комплексів», — розповідає дизайнер бренду Андре Тан.

    • 2205_white_1.BNzf.jpg
    • 2208_gray_1.BNzP.jpg
    • 2205_green_1.BNHc.jpg

    Купити футболки та подарувати щастя можна на офіційному сайті rdnt.store.

    • 2217_blue_1.BNz9.jpg
    • 2210_green_1.BNzd.jpg

    RDNT — streetwear-бренд Андре Тана, який народився під час війни в Україні та транслює меседжі про незалежність, індивідуальність, свободу самовираження та жагу до життя. Абревіатура означає Radiant, тобто сяючий, променистий. Усі вироби унісекс і виготовлені з перероблених пластикових пляшок. Перша колекція, присвячена воді як головному елементу життя, вийшла у квітні 2022 року.

    • RDNT0305-min.BNHb.jpg
    • RDNT0336-min.BNHT.jpg

    Источник:

    Еще из раздела
    Еще из раздела
    Новое на сайте
    Share