22 апреля

    Salone del Mobile.Milano 2024: як це було

    Найочікуваніша дизайнерська подія року відбулася з 16 по 21 квітня 2024 року. Редакція Royal Design з радістю поділитися з вами найяскравішими моментами  Salone del Mobile. Milano 2024.

    __________

    Центр експериментів і перехресного запилення, місце зустрічі та місце для нових можливостей, роздумів про світ дизайну та планування

    __________

    Цього року у виставці Salone del Mobile.Milano 2024 взяли участь понад 1950 експонентів із 35 країн. У Топ-15 географічних ринків з великим успіхом повернувся Китай, за ним йдуть Німеччина, Іспанія, Бразилія, Франція, США, Польща, Росія, Швейцарія, Туреччина, Індія, Великобританія, Південна Корея, Японія та Австрія. Атлас, який відкрив нові можливості для бізнесу завдяки численним делегаціям зі Сполучених Штатів, Індії, Об'єднаних Арабських Еміратів, Великої Британії, Франції, Саудівської Аравії.

    Salone Internazionale del Mobile

    Торговий ярмарок може похвалитися широким асортиментом меблів, що відрізняються своєю виразною силою та їх функціональними, технологічними та матеріальними інноваціями, розробленими для покращення рівня життя.

    Щороку виставка формує свою місію як лабораторія експериментів і перехресного запилення, місце для зустрічей, взаємодії та створення нових можливостей для бізнесу. Саме тут представлені прототипи та інновації щодо меблів, домашніх приміщень і стилю життя: спальні, вітальні та обідні зони, вхідні коридори та службові зони, зовнішні простори з меблями та шафами, оббивкою, столами та стільцями створюють, досліджують, змінюється наш спосіб життя та, як наслідок все навкруги.

    Міжнародна виставка аксесуарів для меблів

    Де ще ми можемо знайти найвідповідніші естетичні, декоративні та матеріальні рішення для персоналізації нашого простору, як не на цій сповнений чудес виставці, гучному, творчому калейдоскопі об’єктів. Аксесуари для меблів, предмети мистецтва, декору та текстиль.

    Деякі об’єкти дизайну здатні зробити будь-який простір унікальним та індивідуальним. Вони є надзвичайним вмістилищем історій – кожен твір має оповідну цінність, яка вдається наповнити простір індивідуальністю. Килими, вази, предмети з кераміки, консолі, тканини та шпалери – усе це допомагає прикрасити домашні простори та передати емоції. 

    Міжнародна виставка аксесуарів для меблів має пропозиції щодо збагачення сфери домашнього меблювання, багато різноманітних естетичних варіантів, головними героями яких є все більш витончені предмети та продукти. Плавний і майже одягнений, що відповідає вимогам внутрішнього оздоблення та персоналізації внутрішнього простору кожного клієнта. Що об’єднує всі ці вироби на виставці, як завжди, дослідження, якість і увага до естетичних деталей.

    EuroCucina / FTK - Техніка для кухні

    EuroCucina вперше відбулася в 1974 році та миттєво стала еталонною кухонною подією на міжнародному рівні. Видання за виданням, ця подія є свідченням важливості та центральності цього конкретного простору в сучасному житті. Пропозиції та наративи, що відображають нові бачення та звички, відтворюють тренди у формах і матеріалах, кольорах і технологіях. Кожного разу висвітлюються найсучасніші напрямки дослідження брендів, модернізуючи мову дизайну цього простору, розмірковуючи над пов’язаними способами використання та ритуалами, охоплюючи та удосконалюючи нові тенденції.

    У рамках виставки, її допоміжний захід FTK (Технологія для кухні), заснований у 2004 році і який привертає близько 50 експонентів на кожне видання, є цінною можливістю поміркувати про вбудовану техніку та кухонні витяжки завдяки низці інноваційних продуктів.

    Міжнародна виставка ванних кімнат

    Міжнародна виставка ванних кімнат розповідає історію еволюції кімнати, яка зараз є центром найбільш стійких тенденцій дизайну інтер’єру, з потенційно нескінченною галактикою композицій, меблів і оздоблення.

    Створена у 2006 році, це динамічна виставка, яка є найцікавішою що стимулює міжнародною подією для тих, хто займається дизайном ванних кімнат. У виставці беруть участь близько 200 експонентів, які демонструють найкраще з міжнародного виробництва: від меблів та аксесуарів до душових кабін, від сантехніки до радіаторів, від екранів до ванн. 

    Останні вироби на виставці відображають постійну еволюцію цього конкретного простору, який стає все більш технологічним і екологічно орієнтованим. Компанії, що займаються меблями для ванних кімнат, роками інвестували в дослідження та інновації, спрямовані на отримання продуктів з низьким рівнем споживання, які відповідають вимогам ринку щодо екологічності. Отже, кожні два роки пропоновані товари зосереджуються на передових ​​технологіях, на економії води та використанні матеріалів, що мають низький рівень удару, придатних для вторинного перероблювання та круглих матеріалів, які гарантують високу якість і довговічність продукту та настроюваний і спокійний досвід добробуту.

    Workplace 3.0

    Які меблі допомагають нам покращити наш професійний, соціальний і творчий досвід? Workplace 3.0 знімає сучасний робочий простір, демонструючи прогресивні рішення, спрямовані в майбутнє.

    З року в рік Workplace 3.0 представляє відвідувачам своє бачення еволюційного сценарію робочого місця. Світ праці зазнав швидких змін, оскільки змінилося саме уявлення про роботу: нові вимоги та модальності вимагають різних типів робочих місць. Глобалізація, міграція, надзвичайні ситуації, в тому числі пов’язані зі здоров’ям, впливають на дизайн робочого місця. Зараз ми вирішуємо новий виклик.

     Просто говорити про зміни вже недостатньо, ми стикаємося з новою парадигмою. Місія Workplace 3.0 полягає в тому, щоб бути подією, присвяченою дизайну та технологіям цього все більш гнучкого, пористого та мінливого простору, здатного відповідати новим вимогам за допомогою продукції на виставці.

    Euroluce

    Подія, яка демонструє світло не лише як технологічний і функціональний елемент, але особливо як естетичний вимір, емоційну силу та визначальний фактор для комфорту нашого простору.

    Euroluce вперше відбулася в 1976 році, є міжнародною виставкою освітлення, яка, завдяки більш ніж 300 експонентам, розповідає про еволюцію світла у внутрішньому просторі, стимулюючи дослідження та інновації та роздуми про культуру дизайну в цій конкретній галузі. Насправді світло все більше стає центральним у нашому гіперзв’язаному світі, у роздумах про стійкість і процесах цифровізації, а також у цілісному мисленні про добробут людей – світло впливає на наше сприйняття, продуктивність, уподобання, поведінку та наш настрій. 

    Сьогодні робота дизайнера освітлення охоплює не лише технологічну еволюцію, але й філософські роздуми навколо світла, щоб придумати нові концепції, які змінять спосіб проєктування освітлювальних приладів у майбутньому. Все це чудово інтерпретується широким асортиментом товарів на виставці, починаючи від найновіших освітлювальних приладів для зовнішнього, внутрішнього, інтер’єрного, промислового, театрального освітлення та освітлювальних приладів для заходів, освітлювальних приладів для лікарняного сектору, для спеціального використання, таких як системи освітлення, джерела світла та програмне забезпечення для світлотехніки.

    __________

    «62-й Salone del Mobile.Milano перевершив усі очікування. Це було рекордне видання. З 361 417 відвідувачами Salone знову став унікальною подією в усьому світі, важливим мостом із новою географією ринків: між континентальним містом, відкритим для інновацій, де конкуренція прискорює конкурентоспроможність ключового сектора для економіки країни та за її межами. Велика фабрика сенсу й тривалої цінності, продуктів і зайнятості, матеріальної та нематеріальної культури»

    Марія Порро

    Президент Salone del Mobile.Milano 

    __________

    Источник:

    Еще из раздела
    Еще из раздела
    Новое на сайте
    7 сентября
    Український бренд HUKH представив нову pre-fall колекцію в київському ЦУМі Український бренд HUKH представив нову pre-fall колекцію в київському ЦУМі
    6 сентября
    П'ять цікавих інтер'єрів створених в Україні під час війни П'ять цікавих інтер'єрів створених в Україні під час війни
    5 сентября
    Зустріч моди та мистецтва: презентація бренду Lona Prist Зустріч моди та мистецтва: презентація бренду Lona Prist
    4 сентября
    ЦУМ Київ: мистецький всесвіт Марії Примаченко ЦУМ Київ: мистецький всесвіт Марії Примаченко
    31 августа
    Нова колекція «Mediterranean»: атмосфера Середземного моря та загадки мароканських пустель Нова колекція «Mediterranean»: атмосфера Середземного моря та загадки мароканських пустель
    Показать еще
    Share