18 мая

    Ocean Mall: у Києві з'явиться другий океан

    Незважаючи на те, що протягом останніх років в Україні відбувається справжній бум у будівництві торгових центрів, девелоперські дослідження демонструють гостру нестачу необхідних квадратних метрів для комфорту відвідувачів. Мова йде про світові стандарти співвідношення квадратних метрів торгової площі до кількості жителів міста. І хоча у столиці України ситуація з цим найкраща, Київ все ще не досягнув потрібних показників. А враховуючи той факт, що кількість жителів столиці збільшується, масштабні торгово-розважальні центри не будуть зайвими.

    На сьогоднішній день найбільшим гравцем торгово-розважального сектору вважається проектна компанія Mandarin Plaza, власником якої виступає Вагіф Алієв. Завдяки його компанії в Києві з’являються торгові площі, які вражають своїми масштабами та складають конкуренцію торговим центрам у сусідніх країнах Європи. Крім того, команді Алієва вдається «завезти» в Україну найбажаніші бренди, серед яких шведські гіганти рітейлу H&M та IKEA. Для повного «комбо» в Києві ще не хватає популярної мережі Starbucks, але це вже інша тема для обговорення. На даний момент достатньо того, що мережа H&M заявила про вихід на регіони, а IKEA вже розпочала продаж товарів в режимі онлайн на своєму офіційному сайті.

    Повертаючись до торгово-розважальних центрів Києва, всі ми чули про амбіційний проект Ocean Mall, який незабаром має відкритись по сусідству з Ocean Plaza. За даними з неофіційних джерел, власники Ocean Mall мають намір викупити ТРЦ Ocean Plaza, після чого два торгові центри будуть одним цілим. Чи стане Ocean Mall молодшим братом плази, покаже час, але точно відомо одне – в Києві незабаром буде два океани.

     

     

    Адреса: м. Київ, вул. Антоновича

    Висота об’єкту: 40 м

    Загальна площа: 300 000 м2

    Орендна площа: 110 000 м2

    Розважальна площа: 30 000 м2

    Зона паркінгу: 4600 автомобільних місць

    Введення в експлуатацію: кінець 2020 року

    За даними консалтингової компанії NAI Ukraine, яка займається даним проєктом, загальна площа майбутнього шестирівневого ТРЦ складатиме близько 300 000 кв.м., де близько 110 000 кв.м. – орендна площа, та близько 30 000 кв.м. – розважальна зона. Крім цього, згідно проекту передбачено обладнання двох паркінгів на 4600 машин, а також спорудження нової транспортної розв’язки для розвантаження площі Либідської. Над дизайном інтер’єру Ocean Mall працює компанія Urban Experts, розробкою концепції займається бюро Leslie Jones Architecture, за архітектуру відповідає майстерня А. Пашенько, а за інженерію – компанія ВІР-РМ.

    Тепер, що стосується дизайну інтер’єру торгово-розважального центру. Спеціалісти компанії Urban Experts вирішили підкреслити роботу архітекторів, щоб будівля висотою 40 метрів здавалася легкою. Для невагомості об’єкту архітектори вирішили створити тонкі перекриття, великі прольоти, атріуми та мости. Дизайн торгового центру буде мати wow-ефект, у той же час дизайн не буде відволікати увагу людей від вітрин, адже в торгівельних об’єктах пріоритетне місце займають інтереси орендарів. Як стверджує провідний архітектор проєкту, в Ocean Mall враховані всі необхідні моменти, які відповідають правилам комерції в ТРЦ. В цілому, дизайн галереї буде світлий, але з підняттям на рівень вище, колір буде змінюватись і ставати більш насиченим на верхніх поверхах, відведених для розваг та ресторанів. Зона ресторанів будуть представлені фуд-корти, фуд-холи та сімейні ресторани, а їх стилістика відповідатиме тематиці тропічних островів.

    «Завдання дизайну – «обрамляти» зміст торгового центру, зберігаючи об’єми. Основний недолік торгових центрів – замкнутий простір, з яким зазвичай бореться архітектура та дизайн торгового центру. За статистикою торгові приміщення, у які потрапляє максимальна кількість світла, відвідують більше людей, адже для них комфортне перебувати там, де видно небо. Крім цього, великі візуальні об’єми в ТРЦ будуть забезпечувати огляд вітрин і вивісок між поверхами, що полегшує відвідувачам пошук потрібного магазину», – коментують в Urban Experts.

    За задумом головних архітекторів майстерні А. Пашенько, фасад Ocean Mall буде нагадувати айсберг, який візуально підіймається над хвилястим екстер’єром Ocean Plaza, що символізує океанські хвилі. Таким чином, архітектори змогли виділити новий торгово-розважальний центр, при цьому не порушуючи загальну концепцію океану вже діючого Ocean Plaza.

    Від своєї «старшої сестри» Ocean Plaza, новоспечений ТРЦ буде виділятись й переліком брендів та видами розваг. Серед 500 магазинів в Ocean Mall буде працювати шведський рітейлер H&M, а також бренди іспанського гіганта Inditex, до складу якого входять такі бренди як Zara, Zara Home, Pull & Bear, Bershka, Stradivarius, Oysho, Massimo Dutti та Uterqüe. Також тут будуть присутні такі якорі як меблевий магазин IKEA, продуктовий супермаркет Сільпо та кінотеатр Планета Кіно з лазерним IMAX, який займатиме половину розважальної площі ТРЦ.

    За словами представників компанії Urban Experts, відкриття Ocean Mall заплановане вже в кінці 2020 року. Але чи відбудеться запуск в четвертому кварталі цього року – покаже час, адже реалізація об’єкту неодноразово переносилась. Спочатку ТРЦ мав відчинити свої двері в 2018 році, пізніше терміни були перенесені на літо 2019, а сьогодні оптимістичний прогноз – кінець 2020 року. Яка повна вартість реалізації Ocean Mall – поки невідомо, проте купівля об’єкту на початковій стадії будівництва обійшлась Вагіфу Алієву в $20 мільйонів.

    Источник:

    Новое на сайте
    Share