7 января

    Катерина Чацька: історія успіху засновниці бренду CHERVA

    Чи можна підкреслити унікальність кожної жінки не промовляючи жодного слова? Український бренд ексклюзивних аксесуарів CHERVA впевнений, що так!  

    Знайомтеся, Катерина Чацька, засновниця і креативна директорка бренду ексклюзивних клатчів  CHERVA, також власниця найбільшої приватної бібліотеки на півдні України, міжнародний спікер і мотиваційний оратор. Сьогодні вона ділиться секретами свого успіху з читачами Royal Design.  

    Як Ви обирали свою роботу? Коли це стало справою вашого життя?

    17 липня 2018 року мене запросили на статусну вечірку в Одесі. Я прийшла з сумкою Chanel, і там зустріла кількох знайомих дівчат з такими ж сумками. Можливо, їм було байдуже, але я була розчарована: не відчула задоволення, а лише усвідомила, що стала частиною «люксової масовки».

    Наступного ранку я прокинулася з ідеєю створити бренд інтелектуальних клатчів, які б підкреслювали індивідуальність їхніх власниць.

    Об’єднати улюблений жіночий аксесуар із мистецтвом мені було легко. Я виросла в культурній родині, де зберігається найбільша приватна бібліотека на півдні України та численні предмети мистецтва. Мій батько був краєзнавцем, колекціонером, письменником і нумізматом.

    15-річний досвід роботи керівницею відділу модних закупівель в одній із найбільших українських компаній навчив мене вирішувати будь-які завдання. У рамках лідерської програми я навіть знялася в кліпі на китайському телебаченні. Тому я впевнена: немає питань, які неможливо вирішити. А у створенні нових дизайнів ми нерідко стикаємося з цікавими викликами, і це лише стимулює нас до розвитку.

    Який етап життя найбільше вплинув на Вашу особистість?

    Все почалося ще з дитинства. Тато водив мене на гуртки, на музику, ми щонеділі відвідували музеї, він читав книги. Я була оточена любов’ю і культурою. Маю музичну освіту і все дитинство провела в колі художників і літературознавців, з якими дружили мої батьки.

    Я ніколи не прагнула вибирати: бути красивою чи розумною. Завжди намагалася поєднувати це в собі та у своїх речах. Наші клатчі — це синергія естетики та змістів. Кожна жінка може проявити свою унікальність або використовувати клатч як тонкий інструмент для створення потрібного враження про себе. 

    Розкажіть, будь ласка, про проєкт, який запам’ятається Вам на все життя, і як він вплинув на формування Вашого смаку і стилю.

    Мені здається, що все моє життя готувало мене до того, чим я займаюся зараз.

    Свобода в англійській мові, вбраний естетизм, природна харизма та вміння отримувати відповідь «так», не ставлячи питання — це якості, які дають мені впевненість у тому, що немає нерозв’язних задач.

    Що стало поштовхом на шляху до успіху? Який проєкт став знаковим?

    Я позбулася оточення, яке не підтримує. Сконцентрувавшись лише на тому, що робить мене щасливою, я можу творити, придумувати та насолоджуватися. Робити лише те, що робить мене здоровою, щасливою і багатою.

    У мене немає авторитетів, тому що кожна людина — унікальна особистість. Кожен має свій неповторний досвід. Тому конкуренції не існує — є лише унікальний досвід. Вшановуючи унікальність своїх клієнтів, я роблю її видимою.

    А поштовхом стало усвідомлення власної цінності та призначення себе генієм.

    Звідки така ідея, що надихнуло займатися цим напрямком?

    Як власниця найбільшої приватної бібліотеки на півдні України, я завжди мала міцний культурний базис. Коли на статусну вечірку я прийшла з сумкою Chanel і побачила інших дівчат з такими ж сумками — я переосмислила роль люксових аксесуарів. Наступного ранку виникла ідея поєднати улюблений жіночий аксесуар з книгою як символом культурної особистості.

    Ви пам’ятаєте вашу першу роботу, і чи є улюблене творіння?

    Перша робота — це клатч “Горе от ума” Грибоєдова, оскільки моє прізвище збігається з прізвищем головного героя.

    Мій улюблений дизайн носить принцеса двох Сицилій — це культовий дизайн, який є історією мого життя (Титул «принцеса двох Сицилій» має історичне значення і стосується королівської родини Сицилії).

    Адже у кожної жінки є свої історії.

    Назвіть основні принципи, яких Ви дотримуєтеся у власній справі?

    Кришталево чиста чесність.

    Репутація дорожча за гроші.

    Найкраща якість ручної роботи, яку можна купити за гроші.

    Клієнт не повинен бути просто задоволений, він повинен бути щасливий після отримання шедевра від Черва.

    Зміна внутрішнього стану клієнта, яка формує нові відчуття, думки, дії та, як наслідок, зміна життя на краще

    Ноу-хау та креативні рішення.

    Який важливий інструмент Ви визначаєте для себе, як необхідний для розвитку власного бренду?

    Харизма.

    Без неї нічого б не було і не буде.

    Чим надихаєтеся?  

    Дуже прості речі — прогулянка біля моря, музика, танці, придумування нового.

    Маючи музичну освіту, я займаюся фортепіано та готуюсь до концерту.

    Нове — це двері в неймовірний стан щастя.

    Можете поділитися своїми планами на майбутнє?

    Зараз вийшли перші зразки моїх сумок з архітектурними формами для повсякденного життя.

    Вони будуть дуже впізнавані, як і всі вироби від бренду Черва.

    Я хочу створювати аксесуари, які будуть зручними і якими захоплюватимуться багато поколінь власниць, що успадкують їх.

    Аксесуари, які завжди будуть відрізнятися від інших і транслювати нові сенси.

    Наші традиційні бліц питання, щоб дізнатися про вас трохи більше:

    Улюблене місто: Мій дім в Одесі.

    Улюблена пора року: Дощ.

    Улюблена їжа: Приготована не мною.

    Краса чи розум: Не вибираю — беру все, як в наших клатчах.

    Кава чи чай: Кава.

    Кішки чи собаки: Кіт.

    Вечір із сім’єю чи друзями: Вечір з хорошою книгою і собою.

    ____________________

    Клатч CHERVA — це набагато більше, ніж просто сумка, він служить талісманом з магічними символами, зашифрованими на обкладинці та підкладці. Реліквія та особиста заява, це візуальний сигнал, за допомогою якого можна спілкуватися зі світом

    ____________________

    Шлях Катерини Чацької — це не лише успіх у створенні бренду CHERVA, а й справжня філософія, що поєднує культуру, естетику, інновації та глибоке розуміння жінки як унікальної особистості. Вона створює аксесуари, що не просто прикрашають, а і формують нові смисли, відкриваючи двері до безмежного потенціалу кожної жінки. Її мета — дарувати світу не просто сумки, а справжні шедеври, які надихають і зберігаються через покоління, залишаючи відбиток на часі.

    Источник:

    Еще из раздела
    Еще из раздела
    Новое на сайте
    Share