7 октября
Design Living Tendency: чого очікувати від виставки в цьому році
З 16 по 19 жовтня в київському міжнародному виставковому центрі “Лівобережний” відбудеться щорічна виставка інтер’єрних трендів та тенденцій Design Living Tendency. Враховуючи те, що тренди в інтер’єрі формуються завдяки меблям, левова частка виставки виділена для меблевих експозицій. Одне з головних завдань виставки - ознайомлення дизайнерів та архітекторів з меблевими виробниками, їх можливостями та продукцією. В рамках виставки будуть представлені як давно зарекомендовані бренди, так і нові імена.
- SOLOVERO
В Design Living Tendency візьмуть участь понад 40 меблевих виробників, які представлять різні бренди, колекції та свої останні новинки. В цілому на виставці приймуть участь понад 400 українських та європейських брендів з 9 країн. В цьому році організатори очікують понад 20 000 відвідувачів, які зможуть відвідати більш ніж 80 унікальних івентів та бізнес-платформу для лідерів площею 18 000 квадратних метрів.
- SANDALYECI
- METALL DESIGN
- SANDALYECI
- METALL DESIGN
Design Living Tendency - це найбільша в Україні виставка новітніх технологій та тенденцій в інтер’єрі, що включає в собі презентації таких сегментів як меблі для дому та сектору HoReCa, світло, декор, домашній текстиль і віконні рішення. Крім цього виставка розширила кількість тематичних проектів, що робить її глобальною платформою для пошуку ділових контактів з гравцями інтер’єрного ринку. Один з таких проектів В2В-захід, що сприяє розвитку бізнесу як в Україні, так і за кордоном.
- SOFIA
- WORKWOOD
- SOFIA
- WORKWOOD
10 причин, чому потрібно прийняти участь у виставці
• Головна подія осені в індустрії дизайну інтер’єрів
• Кращий інструмент на ринку для управління брендом
• Ідеальна платформа для демонстрації досягнень компанії
• Презентації нових колекцій та власних розробок
• Презентації сучасних тенденцій в одному просторі
• Вивчення та аналіз ринку
• Пошук нових партнерів та клієнтів
• Розширення ринку та збільшення обсягів продажу
• Формування та підвищення іміджу вашого бренду
• Формування конкуренції для інших брендів
- ZEGEN