4 марта

    Весна у Києві: ЦУМ представив нові вітрини

    Цього року весна в Київ прийшла точно за розкладом і загальний настрій з цього приводу відповідний. У новому сезоні головний універмаг України відзначає 80-річчя з моменту відкриття своїх дверей по вул. Хрещатик, 38. Подвійне свято – ювілей і новий модний сезон – ЦУМ планує відзначати весь рік, а починає з відкриття нових вітрин. На найближчі місяці вітрини ЦУМ наповнилися фантастичними сюжетами, головним натхненням для яких стала тема «Переродження».

    При розробці концепції нових вітрин креативна команда ЦУМ взяла за основу чотири основоположних символи: рослини, камінь, будівельні ліси та елементи цифрових технологій. Зелені рослини, як символ весни і нового життя, що актуально в розрізі нового сезону. Це пробуджує бажання оновитися ментально і фізично, як дерево чепуриться з приходом весни, одягаючись соковитим зеленим листям. Камінь, як образ з минулого, з історії. Статичний елемент. Саме руїни каменю – це те минуле, яке дає життя справжньому і є благодатним ґрунтом для майбутнього. Будівельні ліси – символ трансформації, яку ми всі переживаємо з приходом весни. Як і ЦУМ, який продовжує трансформуватися далі, експериментуючи – це рух безперервний. Діджитал – символ нової епохи. Елемент сучасності, паралельного цифрового життя, яке є таким же повноцінним, як і життя оффлайн.

    «Ми живемо в світі, в якому багато процесів циклічні: зміна дня і ночі, пори року, фази місяця. Щось зникає, даючи життя новому, щось трансформується і відроджується. ЦУМ сьогодні переживає процес переродження, як і ми всі з приходом весни. В 7-ми вітринах ЦУМ з'єднані різні матеріали у композиції, але всі вони несуть один посил – «Переродження». Якщо в попередніх вітринах була головна ідея, але окремі сюжети, то нове оформлення ЦУМ – це історія про символізм», – Христина Юра керівник креативного відділу ЦУМ.

    Крім того, в новому сезоні креативна команда ЦУМ підготувала унікальний проект, який пов'язаний з ювілейною датою – 80-річчям ЦУМ Київ. Дизайнери відтворили одну з вітрин універмагу середини 60-х років, використавши нові матеріали і технології, при цьому зберігши сюжет і образи вітрини минулого століття. 

    Звернувшись до архівів, стало відомо, що вітрини столичного ЦУМ відрізнялися нововведенням, технологічністю і оригінальністю ще за часів Радянського Союзу. Дизайн вітрин неодноразово перемагав на всесоюзних конкурсах. При роботі над відтворенням однієї з таких вітрин, було встановлено зв'язок з художниками-декораторами, які працювали в ЦУМ у цей період. Центральним елементом стала рука, яка пропонує клієнтам різні сети товарів. Замість квітів дизайнери впровадили друковану стрічку, на якій представлені колажі з архівних знімків універмагу, а також кадри з рекламної кампанії нового сезону весна-літо 2019, щоб підкреслити тривалий відрізок часу і контрастність епох.

    Источник:

    Новое на сайте
    Share