2 августа
Український бренд Blast Out створив колаборацію з українською художницею Сонею Морозюк
Українські бренди продовжують працювати навіть у складні часи. За допомогою одягу вони красномовно висловлюють свою соціальну та політичну позицію, а також долучаються до благодійних ініціатив.
Щоб бути корисним, український бренд Blast Out представив футболки в колаборації з художницею Сонею Морозюк. Основою для принтів стали картини, створені ексклюзивно для благодійного проєкту. До колекції увійшли футболки з написами «Ми всі тепер на "ти"», «Спокій — сильніший за емоції» та «Don’t chase. Attract love».
«Колаборація із Сонею — це бажання об'єднати творчі ідеї, які щиро демонструють наші почуття та переживання. До того ж вони спільні для багатьох українців, адже зараз ми об’єднані та переживаємо нелегкий спільний досвід. Але гасло колаборації позитивне: ми з вами вільні творити майбутнє!» — ділиться засновниця бренду Blast Out Оксана Вишня.
10% від кожної проданої футболки будуть надіслані у «Фонд Маша», який зараз потребує особливої підтримки. Адже війна триває, а кількість жінок, дітей, літніх людей та людей з інвалідністю, яким потрібна допомога, з кожним днем стає дедалі більше.
Blast Out випускає обмежені колекції у преміум якості, які ідеально підходить для створення капсульного гардероба в умовах міської рутини. Замовити футболки з колаборації та познайомитися з брендом можна в Instagram.
BLAST OUT
https://www.instagram.com/blastout.ua/
Оксана Вишня
https://www.instagram.com/oksana_vyshnia/
Соня Морозюк
https://www.instagram.com/sonya.moroziuk/