2 сентября

    Ukrainian Fashion Week: головні покази першого дня

    В Мистецькому Арсеналі стартував Тиждень моди сезону весна-літо 2020. В цьому році команда Ukrainian Fashion Week на чолі з засновником та ідеологом проєкту Іриною Данилевською, продумала все до найменших деталей. В рамках цього сезону було заплановано 45 шоу та презентацій від 64-х дизайнерів та брендів. Також в програмі Тижня моди безліч лекцій та міжнародних проектів, які професійно зорієнтовані на моду. Потрібно віддати належне зусиллям команди UFW, адже їм вдалось залучити спеціалістів з різних країн світу, та заручитись підтримкою посольств тих країн, звідки вони прилетіли. Також в цьому році бачимо серію нових партнерів та спонсорів, яких вдалось залучити до організації Тижня моди. А це, як всім відомо, грає чи не найважливішу роль в проведенні таких масштабних заходів.

    Але давайте не про комерцію, а про моду. В цьому сезоні перший день Тижня моди видався найочікуванішим, адже найбільша кількість шоу від найбажаніших дизайнерів, була саме першого дня. Без сумніву, всі дизайнери та бренди першого дня надзвичайно талановиті, адже виготовляють прекрасні речі, формуючи хороший смак в українців. Проте, ми відібрали чотири колекції від дизайнерів, на шоу яких всі чекали найбільше.

    ARTEMKLIMCHUK

    Цього року український дизайнер Артем Климчук змінив багаторічну традицію Тижня моди, відкривши його своїм показом замість Лілії Пустовіт, шоу якої безліч років підряд відкривали UFW. Створивши надзвичайно довгий імпровізований подіум на другому поверсі Мистецького Арсеналу, дизайнер представив нову колекцію «Pleinairisme». Надихнувшись рейвами та технокультурою, а також культом відпочинку, дизайнер інтерпретував юність, музику, природу, місто, мистецтво і любов з допомогою одягу. Під музику The Kawaakari моделі продемонстрували багатошаровий шовковий, вовняний, бавовняний, кашеміровий та нейлоновий одяг з об’ємною вишивкою із ниток та кришталю.

    A.M.G.

    Другим шоу першого дня Тижня моди став показ бренду A.M.G. Зайнявши в Мистецькому Арсеналі головний подіум, дизайнер Олена Беттяр влаштувала оду сучасній жіночності. Основний акцент був спрямований на колірну палітру, в якій реалізовано ідею балансу та гармонії. Колекція розділена на колірні блоки, побудовані на контрастах електричного синього, сонячного жовтого та солодкого рожевого. Колірна гама на перший погляд здається монолітною та суворою, але вибір тканин врівноважує її, роблячи колекцію більш витонченою. Дизайнер використала шовк, щоб втілити особливу чуттєвість, поєднавши його з жорсткою шкірою та оксамитом.

    POUSTOVIT

    В другій половині дня свою колекції нарешті «Le Colombe d`Or» представила Лілія Пустовіт. Колекція весна-літо 2020 натхненна містечком Сен-Поль-де-Ванс на півдні Франції, у якому в 20-х роках художник-авангардист Поль Ру заснував свій знаменитий готель "Золота Голубка". Цей готель був справжнім хабом, в якому жили і творили найкреативніші люди Європи: Жак Превер, Пікассо, Шагал, Матісс, його відвідували скульптори, кінематографісти і навіть принц Уельський, який згодом відрікся від трону. Там панувала атмосфера неймовірного поєднання творчості, краси і art de vivre. Дизайнер використала типові для авангардистів тієї епохи кольори – білий, жовтий, червоний та синій. Важливим акцентом у колекції стало використання техніки тайдай в авторських принтах, як знакова і актуальна частина історії бренду POUSTOVIT.

    FROLOV

    Під супровід симфонічного оркестру, який виконував Симфонію №5 Бетховена, дизайнер Іван Фролов презентував свою нову колекцію «Flashin», тим самим закривши перший день Тижня моди. Як завжди дизайнеру вдалось здивувати публіку своїм ефектним шоу. На створення колекції для однойменного бренду FROLOV, дизайнера надихнули жінки різних епох і культур, а також їхнє бажання стати об’єктом для художника. Назва колекції походить від американського сленгу, який означає раптове підняття верхньої частини одягу та мерехтіння. Дотримуючись всіх правил «Flashin», моделі підійшовши до фотографів підіймали свої сорочки та футболки, демонструючи пресі свої екстравагантні напівпрозорі бра. У колекцію також увійшли прозорі сукні, корсети Fireworks з ручною вишивкою, шифонові костюми, спідниці з шовку та гіпюровими елементами, тренчкоти з екошкіри, нижня білизна, розшита камінням, та вбрання зі світлодіодами без використання дротів і складних мікросхем. Образи моделей доповнили сумочки у вигляді бюстгальтерів.

    Источник:

    Новое на сайте