ЦУМ запустив нову рекламну кампанію

30.08.2018

Столичний ЦУМ запустив нову рекламну кампанію сезону осінь-зима 2018-19, головною героїнею якої стала успішна українська модель Наталія Гоцій – переможниця конкурсу Ford Supermodel of the World, в минулому лице Bobby Brown, L`Oreal Professional, ароматів Yves Saint Laurent Baby Doll і Carolina Herrera 212 Sexy, експерт в області краси та здоров'я. В рамках рекламної кампанії представлена серія фото-сюжетів і рекламний ролик. Хештег кампанії – #ЩАСТЯВМОДІ.

Наталія Гоцій – рольова модель для багатьох сучасних жінок: вона зробила міжнародну кар'єру, виховує двох синів і популяризує якісний спосіб життя. Профілі Наталії в соціальних мережах є джерелом натхнення, прикладами того, як досягти гармонії з собою, а також навчитися правильно розставляти пріоритети.

«Я намагаюся надихати інших своїм прикладом, показую, як це – жити тут і зараз, чути себе», - Наталія Гоцій, героїня рекламної кампанії.

Такий образ близький клієнтам ЦУМ. Вони цінують унікальний формат ЦУМ, який об'єднує в собі оптимальний бренд-мікс одягу, взуття та аксесуарів, б'юті-зону з більш ніж 150 брендами косметики і парфумерії, окремий простір з товарами для домашнього затишку і декором, фуд-хол з кафе, барами та кондитерськими, арт-галерею, а також один з кращих ресторанів Східної Європи.

Рекламний ролик нової кампанії демонструє один день з життя сучасної сім'ї, проведений в ЦУМ, передає особливості комфортного формату шопінгу, розваг, мистецтва і спорту в єдиному просторі. Образи героїв були підібрані з урахуванням останніх модних тенденцій і складаються з предметів осінньо-зимових колекцій, представлених в ЦУМ.

Продюсер і стиліст зйомки – директор моди VOGUE UA Юлія Пеліпас

Фотограф – Соня Шостак

 

 
 
Share
Прислать
материал
Новое на сайте
Показать еще