13 апреля

    ZIKZAK Architects: Офіс для міжнародної компанії DANONE

    Посилення бренду та цінностей компанії через дизайн її офісу Компанія Данон цьогоріч святкує 100 річчя і присвятитила до ювілею реновацію київського офісу. За оновленням дизайну інтер’єру звернулися до ZIKZAK Architects. Дизайнери взяли за основу концепції офісу насичену історію бренду, цінності компанії та різноманітні лінійки продукції бренду.

    Із існуючого простору 1869 м2 для 150 співробітників треба було зробити більш вільний та візуально просторіший на таку ж кількість людей. Важливим був фокус на інклюзивності. 

    Лозунг компанії One planet – one heals. Природа у своїй красі стала головною концепцією інтер’єру офісу. Дизайнери розбили зони на різні теми з прив’язкою до природи й до брендів компанії. Ресепшн — це кришталевий ранок. Робоча зона — день після дощу. Хот дески та зони неформального спілкування з більш насиченими кольорами уособлюють ясний день. Тут кожна переговорка з притаманною їй темою: теми інклюзивності, безпеки та добробуту, здорового способу життя тощо. Кухня стала  квітучим полуднем, а зона санвузлів – терпкого вечора.

    Дизайн зони рецепції концептуально пов’язаний з молочною продукцією. Акцентний світильник над столом ресепшіоніста викликає асоціацію з молоком, сиром чи моцарелою. У цій зоні є стильна ніша для зберігання пошти та кашпо з рослинами. Затишна зона очікування поруч спроєктована для комфортного перебування відвідувачів офісу.

    Переговорні кімнати виконані у моноколорі. Тут є  стелажі для демонстрації продукції компанії, які виділяються вигадливим дизайном. Біля панорамних вікон розміщені диванчики для відпочинку. Для адаптації під різні команди та різні робочі потреби дизайнерами залучені модульні меблі. Скляні перегородки для  виникнення потреби конфіденційності обладнані ширмами. Одна з переговорних кімнат присвячена бренду «Просто наше» й виконана в його стилі. Тут цікава художня інсталяція — абстрактний малюнок корів на стіні та об’єми з епоксидної смоли з поміщеними в них рослинами із брендбуку «Просто наше». 

    Лейтмотивом опенспейсу стали колони з принтом із брендбуку компанії: ланки одного ланцюга, які символізують об’єднання й співпрацю. Хотдеск і диван нагадують острівок, оазу, по центру якої красується пишна рослинна композиція. Острівок підсвічується акцентним освітленням і виділяється плавними вигнутими формами. Поруч є зона з гібридними меблями для адаптації під різні команди. В опенспейсі наявні вбудовані рішення для зберігання речей, а також відділення для  сортування сміття. 

    Кухня у Данон мінімалістична та стильна. Необхідним було залишити елементи від попереднього приміщення й вписати в новий дизайн, з чим дизайнери успішно впоралися.  Неонові декоративні елементи у вигляді молочної продукції стали  милими й доречними акцентами стриманої столової зони.

    Офіс Данон розкриває унікальність бренду та підкреслює цінності компанії, при цьому сприяючи комфортній продуктивній роботі співробітників. 

    • dsc_7454-redakt.B7Nf.jpg
    • dsc_7350-redakt.B7NP.jpg
    • dsc_7598-redakt.B7rc.jpg
    • dsc_7392-redakt.B7rx.jpg
    • dsc_7425-redakt.B7rT.jpg
    • dsc_7634-redakt.B7r6.jpg
    • dsc_7539-redakt.B7rt.jpg
    • DSC_7542.B7r2.jpg
    • DSC_7488.B7rb.jpg
    • dsc_7646-redakt.B7rk.jpg

    Деталі проєкту:

    Назва проєкту: Офіс Danone 

    Дизайн інтер’єру: ZIKZAK Architects

    Команда: Ольга Савков, Тетяна Зих, Марія Тернова, Влад Гаврилов, Ігор Яшин, Василина Бойчук, Валерія Мостіпан, Ануш Єгиянц

    Проджект-менеджер: Ольга Савков

    Дизайнери:  Ігор Яшин, Василина Бойчук, Валерія Мостіпан, Ануш Єгиянц

    Адреса: Київ, Україна

    Площа: 1869 м2

    Рік старту проєкту: 2023

    Рік завершення будівництва: 2024

    Клієнт: Danone 

    Фото: Макс Артбович

    Источник:

    Еще из раздела
    Еще из раздела
    Новое на сайте
    Share