9 сентября

    Нова AR-колекція FFFACE.ME x FINCH

    Студія FFFACE.ME і бренд FINCH в рамках Ukrainian Fashion Week 2021 презентували колекцію напів-цифрового одягу в колаборації з 7 українськими та міжнародними digital-художниками, муралістами та дизайнерами. У колаборації взяли участь: відома французька 3D-художниця Інес Альфа, київський мураліст Waone Interesni kazki, дизайнерка Сніжана Чернецька, AR-художники Денис Росієв та Олексій Єфремов, абстракціоніст Данило Манжос і AR-makeup artist Ксенія Лозицька. За словами творців, ця колекція – ще один крок переходу моди в цифрову площину.

    «За допомогою цифрових технологій ми можемо бути більш вільними в нашій творчості, реалізувати те, що виходить за межі фізичних можливостей матеріалів і надати нашим образам більше сенсу. У таких технологій немає обмежень, тому з ними мода розширює свої кордони», коментує дизайнерка FINCH Катерина Бякова

    Кожен з художників колаборації створив власний принт, який активує унікальний AR-дизайн при наведенні на нього камери смартфона з увімкненим Інстаграм-фільтром. Сама колекція складається з трьох видів фізичних речей: футболки, худі і світшота. Так зручний базовий лук при зйомці контенту перетворюється на живий пульсуючий образ, який неможливо відтворити в реальності. Активувати AR-шар кожної з речей можна, відсканувавши QR-код, що надрукований на кожному предметі колекції. Творці обіцяють, що протягом року кожна річ з колекції отримає в цифровий площині ще один AR-дизайн.

    За словами творців, лімітований дроп є маніфестом моди нового покоління, а основна цінність колекції полягає в її утилітарності у фізичному світі і здатності привертати увагу і отримувати реакції в світі цифровому, тобто в соцмережах.

    «У сучасному суспільстві ми приділяємо все більше уваги тому, як речі виглядають в контенті і сьогодні думка більшості про вас будується на основі того, як ви репрезентуете себе в соцмережах, а не виглядаєте в реальному житті. Ми створили одяг, який виглядає ефектно там, де ми живемо – в онлайні. Тому наша AR-колекція – це повноцінний фешн стейтмент про те, як повинен виглядати гардероб майбутнього, дизайн якого створюється в цифровий площині», - коментує Дмитро Корнілов, співзасновник і CEO FFFACE.ME.

    В честь цього нову колекцію відразу після показу приміряла перша українська цифрова інфлюенсерка Astra Starr. Нову лімітовану колекцію в рамках колаборації можна придбати на сайті FINCH або через Instagram-аккаунт FFFACE.ME.

    Нагадаємо, що в минулому році FFFACE.ME і FINCH запустили колекцію одягу, в якій один фізичний лук перетворювався в кілька цифрових луків, за допомогою Інстаграм-фільтра.

    Источник:

    Новое на сайте
    Share