8 августа

    Модна індустрія та мистецтво об’єднуються в одну синергію.

    У зв’язку з пандемією бренди та кутюр‘є почали наймати митців для створення онлайн контенту. Мистецтво та модна індустрія мають багато чого спільного, такі проекти мали шалений успіх та неабиякий прибуток. Наприклад, Prada та Sotheby’s об'єдналися у рамках колекції осінь-зима 2020. Італійський будинок моди оголосив, що проводитиме аукціон разом з Sotheby's, щоб зібрати гроші на освітні проекти ЮНЕСКО.

    Предмети аукціону, що будуть продаватися, включатимуть фотопринти, прикраси, одяг, запрошення на покази, а також декорації з чоловічих та жіночих шоу Prada осінь-зима 2020.  Колекція, що була представлена у січні, мала багато найпопулярніших речей зі старих коллеції Prada: геометричні принти, трикотаж з інтарсії та верхній одяг з підшивкою.

    Louis Vuitton представили колекцію до весни 2021, тематикою якої є так звані «нерухомі подорожі». Опинившись на карантині, багато хто не зміг вирушити в подорож. Довелося скасувати всі свої плани і радіти прогулянкам в місті. Весь світ переживає це резом. Фешн-гігант заручився допомогою такого митця, як the.daily.splice. Сучасні колажні роботи, дуже гармонійно виглядають на офіційний сторінці бренду. 

    Нещодавно оголосивши про свій новий формат для показів, Louis Vuitton презентував короткометражний фільм у рамках Паризького тижня моди.  Відео – це своєрідний трейлер до шоу Весна/Літо 2021 року, яке нає назву "Повідомлення в пляшці". Саме шоу відбудеться у Шанхаї в серпні цього року. У цьому відео також були показані декілька мистецьких закладів Парижу, а саме Музей Лувру та Центр Жоржа Помпіду.

    Також, Louis Vuitton створили унісекс коллекцію парфумів «Les Colognes», яка включає три різних аромати - всі натхненні природою.  Майстер парфумерії бренду Jacques Cavalier Belletrud розробив кожного з них, використовуючи суміш рідкісних та ексклюзивних сировинних матеріалів.

    Останнім штрихом цього ароматного літнього святкування є упаковка, створена мультимедійним художником та уродженцем Лос-Анджелеса Алексом Ізраїлем (Alex Israel).  Художник уявив кожен із ароматів як опорний камінь свого Всесвіту, де літо можна побачити через лінзи сонцезахисних окулярів. Це своєрідна обіцянка поїздки по Каліфорнійських шосе чи можливість побачити силу тихоокеанських хвиль.

    Источник:

    Новое на сайте
    Share