Київський ЦУМ презентував нові вітрини

22.08.2018

Київський ЦУМ презентував нові вітрини, які оформив в креативній концепції «Калейдоскоп» для сезону осінь-зима 2018.

Калейдоскоп моди, трендів, стилю та брендів – все це унікальний формат ЦУМ. Натхненням для оформлювачів став калейдоскоп, як своєрідна філософія, в якій зі схожих елементів кожного разу народжується щось унікальне, нове і неповторне. Кожна вітрина – трансформований калейдоскоп, за допомогою системи дзеркал створюється багатошарова картина, елементи в постійному русі заворожують спостерігача. Для того що б підкреслити фізику цього явища у вітринах були використані кінетичні елементи та digital екрани. За допомогою різноманітних форм загальний ряд вітрин створює гру кольору та ритмів. Зовнішня текстура матового покриття вітрини створює контраст з глянцевими поверхнями усередині вітрини, що вносить різноманіття в композицію.

Це перші цифрові вітрини ЦУМ з використанням екранів. Особливістю стала інтерактивна вітрина, яка дозволяє кожному бажаючому спробувати себе в ролі головного героя калейдоскопу. Всередині конструкції встановлена камера з датчиком руху, зображення людини в реальному часі проектується на екран у вітрині. Інтерес відвідувачів підвищується ще й за рахунок багаторазового відтворення і дублювання зображення в калейдоскопі.

Розробкою ідеї, дизайном і безпосередньо оформленням вітрин займалася креативна команда ЦУМ – кращі віндов-дресери України, серце креативного відділу універмагу, що складається з досвідчених оформлювачів і дизайнерів.

 

 
 
Share
Прислать
материал
Новое на сайте
Показать еще